Tisdag

Hoppas ni gillade mina framtida planer som jag skrev igår. Jag tycker dom verkar kanonbra iallafall! =) Kul att man har lite framtida planer tycker jag.

Men idag så jobbar jag bara till lunch. Senefter lunch blir det ställa sig i kön till den dära äckliga sprutan. Hoppas på resultat idag iallafall, så det inte blir som sist! När några utländska fruntimmer fick dom sista lapparna och de som var bakom om fick gå före. Men de som smet före satt i rullstol. Men jag skulle ju sitta i rullstol nästa gång.. Någon som har en att låna ut?


Men nu ska jag väcka älskling, för han ska också upp tycker jag! Återkommer i eftermiddag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0