Alone in the apartment(?)

Nyss drog min goding till jobbet, han jobbar natt igen. Tror han gör det imorgon med. Tur att han jobbar då, tjänar lite mer pengar till mig :) Själv så var man ledig imorgon också, så imorgon så ska jag nog ta en frukost på fiket. Gott! Någon som joinar?
Men nu så blev jag lite rastlös när han drog, så jag funderar på att ta en promenad eller något. Kanske lite sent? Men vadfan, jag är ju ledig imorgon. Så lite längre får jag faktist vara vaken :)

Men sov så gott ni alla, jag kommer nog få sova ensam till kl 06.00 imorrn bitti då min goding kommer hem. Gooooodnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0