Äntligen ta det lugnt

Efter jobbet så tog jag och Tolan oss en fika. Sen så frågade Patrik om jag ville kolla när han bowlade, och det kunde jag göra. Sen efter bowlingen så åkte VI (han följde med) och hälsa på min mamma och pappa lite. Det va trevligt. Sen så åkte vi hem hit till lägenheten och kollade lite på tv. Mamma skickade med oss ljusstakar, gardiner och massa saker. Skulle försöka sätta upp en lampa i sovrummet, men fick inge hjälp av min karl så det blev inge :/ Men sen nästa helg, då det är 1:a advent på söndagen så ska jag börja julpynta lite här. Ska börja tidigt några dagar innan den helgen. Så, det är nog dags att köpa hem lite saker.. Kul med julpynt!

Men sen efter älsk åkte till jobbet, så drog jag ut en sväng och träffade en kompis. Det är massa trevligt att tala.. Och nu ska jag faktist se en efter längtad film - Kug fu panda! Så klockren film! Jag älskar den filmen.. Så jag ska väl avsluta detta inlägg och se på filmen.. Men först - kolla runt på nätet lite snabbt. Godnatt!


Älskling, kom hem nu. Tråkigt att få sova ensam! Jag älskar dig :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att jag bara är "en kompis"!!!

skäms du för mig eller?

(Y)

2009-11-26 @ 00:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0