Du är så himla vacker

Hejsan på dejsan.
Hmm, fin rubrik? Jo, jag vet.. Fråga mig inte varför, för det vet jag inte.


Men idag så har jag och pappa varit själva på jobbet, P är och jagar, M är sjuk och W är ledig. Så idag fixade vi min bil också, massa bra det!
Men idag så ska jag nog ta det lugnt, blev tydligen hundvakt också. Mamma ska på ljusparty, pappa och bror ska kolla på HIK som spelar ikväll. Så skulle kanske S komma, eller jag komma till henne..? Vi får väl se, hon är ju kattvakt istället ;b Tror mamma (eller jag hoppas) på att mamma ska komma hem tidigare så jag får träffa söt s en stund och kolla idol med henne(?). (Calle och Mariette! <3<3<3! Me like very much!!) Sen efter jag har träffat henne så ska jag väl hem till lägenheten och sova ikapp med min karl. Sova är skönt, men att sova med någon som man älskar är ännu skönare. Inte sant? Patrik min älskling, du är min bästa vän och jag älskar dig. Glöm inte det.. Tack för att du är min :)


Men nu ska jag dra till affären och sedan göra det jag ska.. Som att duscha kanske? ;b Haha, låter faktist som en bra idé. Ha en bra kväll och natt, för det kommer nog jag ha.. :D Pusssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0