Elov & Beny

Jag vill ta på dina lår ringer på din telefon
Jag vill höra på din röst, vi kan ses om du har lust
Vi kan gå på resturang du och jag har ett särskilt band
Jag kan vara din don juan, svara nu kan jag få chans.


Du är tjejen som jag vill ha, med kläderna av i ett bubbelbad.
Eller om du föredrar ett pengahav, kan du få en del av farsans företag.
Det ska vara du och jag, jag behöver en käpp för du gör mig knäsvag
Låt mig gissa, du vill fiska, jag kan bjuda på en tripp till ibiza.
För du är som en ny frisyr kostar en slant men gör mig som ny
Nu är det dags att lyfta din lur
För jag har ringt till säng klockan sju
Var är du?
Är du sur?
Ska vi träffas nu?
Under ett träd i en regnskur
Jag är dyngsur men du är inte där
En man med besvär jag lever i missär.

Jag vill ta på dina lår ringer på din telefon
Jag vill höra på din röst, vi kan ses om du har lust
Vi kan gå på resturang du och jag har ett särskilt band
Jag kan vara din don juan, svara nu kan jag få chans.


Du är snygg och len med rakade ben
Att se dig känns som att stå på scen
Du är söt som en sockerskål
Men ibland är du sur som ett surkål
Men jag gillar dig ändå
som du kanske förstår
Du suger in mig i ett svart hål
Du är som en hal tvål klockan halv 2
*prutt prutt* i duschen
Du är skön som bara den
Precis som mig du langar massa skämt
Har dassboken i dubbelupplaga
Vill du sova på min dubbelhaka? *jag?*
Du är slimfit fett tight?
Du är degen i en äppelpaj
Jag vill göra som han i American Pie
Oh yeah han fick tjejen i slutet


Jag vill ta på dina lår ringer på din telefon
Jag vill höra på din röst, vi kan ses om du har lust
Vi kan gå på resturang du och jag har ett särskilt band
Jag kan vara din don juan, svara nu kan jag få chans.

Elov oooch Beny


Jag vill ta på dina lår ringer på din telefon
Jag vill höra på din röst, vi kan ses om du har lust
Vi kan gå på resturang du och jag har ett särskilt band
Jag kan vara din don juan, svara nu kan jag få chans.


Jag vill ta på dina lår ringer på din telefon
Jag vill höra på din röst, vi kan ses om du har lust
Vi kan gå på resturang du och jag har ett särskilt band
Jag kan vara din don juan, svara nu kan jag få chans.
kan jag få chans, kan jag få chans, kan jag få chans?



BARA SÅ NI VET SÅ ÄR DETTA NYA "PUMPA RUMPA" LÅTEN SOM GÄLLER I MIN BIL. (FÖR ER SOM VET VAD JAG MENAR!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0