Fredag

Äntligen så är det Fredag, hur härligt är inte det?

Men gårdagen gick faktist bra, och vi åt och åt. Ungarna busade massor, och maten räckte precis. Blev inte så mycket till över, så det var bara att slänga. Tack för besöket!

Men jag är vaken nu för att jag ska jobba lite, sen blir det väl hem till mamma och pappa och va där ett tag, sen då? Hitta på nått någon ett tag, eller vad? Sen senare mot kvällen/natten så ska jag faktist dra hem till lägenheten för att sova. Ska sova toklänge imorgon! Det är tummen upp! Men nu börjqar klockan ticka iväg, tjuuuu.



Seriöst, lägg av nu va. Sluta snacka så mycket skit, det lönar sig inte. You can't destroy, so it's enough! Ingen av oss bryr sig faktist! :) *Suckar ut, tack för mig! :)*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0