Lördag

Hejsan. Blev bra mycket bilåka igår, men det hann jag ta ifatt igår. Igår blev det Idol hos mig med Sofia som ni redan vet. Sen efter det blev det ut en sväng, och jag gick faktist. Bra va? Ja, det tycker jag med. Sen så gick jag till lägenheten där min raring var. Så blev det lite tvmys och sen lägga sig och sova. Och när jag väl får sova så känner jag hur en liten goding som försöker väcka mig med att pussa på mig. Glad jag blev (: Men sen så gick vi upp, åt frukost och sedan tog vi oss en bowlingrunda. Och jag måste faktist bara skryta med att jag vann 2 av 3 serier och det totala av 3 serier! Jag kände hur hjärtat blev på dåligt humör där. Men lilla älskling, ibland för jag också vinna du vet. Jag brukar inte göra det så ofta :(

Men men, jag är iallafall hemma hos mamma och pappa nu. Är hundvakt, eller rättare sagt så är jag väl social med min goding Rambo. Mor och far är och tittar när brorsan spelar match (bowling). Men jag ska väl försöka fördriva tiden genom att slå på en film framför den varma brasan som pappa har tänt åt mig. Sen senare mot kvällen ska jag försöka va social med mor och far när de väl kommer hem igen, sen kanske se på film med S, och sen lite mer senare (innan 22.00) så ska jag nog städa och diska lite i lägenheten tror jag. Om jag orkar.. Diska iallafall, annars har vi ingenting att laga mat med, eller inge porslin överhuvetaget menar jag. Städa kan jag nog göra imorgon om jag inte orkar göra det idag, för älskling jobbar så då har jag chansen att städa utan att han ska petig och gnällig när jag försöker göra rent. Hihihihi..

Men nu så ska jag faktist se efter om det går nå bra på tvn, och sedan så ska jag väl försöka busa lite med Rambo. Sen kanske ta en promenad(?) eller nå nå annat nyttigt. Men ha en bra dag, så får vi höras senare om jag har tid till att skriva nå mer (: Annars så finns jag på mobilen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0