Måndag

Och faktist så fick jag vara ledig idag, som ni nog redan vet. Fast jag var hundvakt åt lille Raaambu.. Men efter matlagningen åt min karl och min far så blev det ut och gå en promenad. Fick med mig ett offer så orkade gå "2,5:an" i Hurtigtorpet. Det måste göras om, fast då får vi ta "5an" istället! Eller vad säger du? :p

Men efter promenad så blev det hem, och sen få ligga i soffan igen. Känns bra skönt att få ta det lugnt och slippa stressa jämt. Börjar nog komma på fötter igen, känns oerhört bra faktist. Sara is back in buisness. Men om  en stund så ska jag nog börja packa (om det behövs, beror på om jag jobbar imorgon eller inte), ska förmodligen hem till älskling om han inte är för trött. Han jobbade ju dubbelt, så han får sova ut ensam. Ska väl hem dit sen, han skulle höra av sig när han har vilat. Men innan det är dags för det så ska jag träffa A lite, feta oss eller inte? Haha, ingen som vet.. 

Men nu måste jag nog börja göra mig iordning om jag ska hinna med mina planer.
Todeloo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0