Morgonen

Var grymt seeeeeg! Vägen till Karlskoga kändes lång och ännu längre.. Men nu är jag hemma på lunchen iallafall, bra gött att få i sig lite mat. Men jag har ju en macka från fiket också, så den får bli av på eftermiddagskaffet! Eller nu kanske?
Annars idag så blir det promenad med fisiluss, och sedan blir det nog umgås med min underbara karl. Han är lite speciell, men han är världens bästa ändå! Love you sweety!

Men jag är iallafall grymt nervös på hur jag ska klippa mig i eftermiddag. Resultat får ne se sen antar jag, det beror på om jag bliir nöjd eller inte. Nej, time to work! bye

Seriöst, du går mig på nerverna ibland.
Sluta vara så himla liten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0