Tidsfördriv

Din kropp:
hur lång är du:
166 cm
hur mycket väger du: inte kollat på länge :p
vilken sko storlek har du: 39
är du nöjd med din kropp: jag är duglig
skulle du kunna plastikoperera dig: kanske de :p
välj en sak du tycker är fulast på dig: lilltån, helt onödig.
vilken ögonfärg har du: Blå-ögd
vilken hårfärg har du: i'am blondie
har du lång överkropp: nej ;b
har du långa armar: de räcker så länge jag når mina grejer ;p
har du långa naglar: nej..

Dina känslor, tankar och humör:
hur är ditt humör nu: hyfsat glad :)

vad tänker du på just nu: mitt klädväl.

saknar du någon just nu: alltid :)
gillar du någon: gillar? in love ffs.
älskar du någon: klart jag gör!
hatar du någon: hatar är ett starkt ord
hur är du om du är hungrig: arger :P
hur är du om du är trött: grinig
om du sovit i tre timmar: förstörd första timmarna, sen går det bra.

Dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta:
Snö Prinsessan :p
du skulle egentligen velat bo: I ett hus mith my lovely.
din högsta önskan är: i dont tell you
du skulle vilja ha: jag vill ha massa med pengar! :)

Ditt rum:
vilken färg är det i ditt rum: hos mor och far, eller hemma i lägenheten? =D
har du en tv i ditt rum: en i vardagsrummet.. än så länge
har du en dator i ditt rum: har en bärbar hittils :P
har du en säng i ditt rum: ja
vilken färg är ditt påslakan: olika färger ;P
har du kläder på ditt golv: det händer :P
har du tidningar på ditt golv: nej?
har du något annat på ditt golv: lite damm kanske.. ska storstäda innan jul :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0