Tisdag

Och jag vaknade nyss, skönt det var att få sova lite. Men det blev ut en sväng med S igår, vi lekte lite och hade skoj. Sen vid 00.00 slaget så drog jag mig hem, för att jag var trött så jag drog hem och la mig. Skön att få sova, men det va helt tyst, tomt och ensamt. Tur att älskling kom hem 06.00 imorse då. Go, kall och mysig kommer han och kramar om mig under mitt täcke och frågar om jag sover. Halv svarade jag.. Sen efter ett tag sov vi båda 2 som grisar, vackra grisar såklart.

Och nu är jag vaken! :D  Ska väl försöka få iordning lite här i lägenheten, ska se om my lovely boyfriend blir med till fiket på frukost. Han var sugen igår när jag frågade han iallafall.. Annars får nå annat offer bli med! Sen blir det hem till min mor och far, och Rambo såklart. Brorsan är inte så viktig ;b hahaha.. Puss på det va!


Men nu ska jag plocka lite, bbl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0