Lördag = Utgång

Ja, nu antar väl vad som händer. Jo lilla Sara ska faktist ut och ha kul med sina kompisar. Tänk er, att sara går ut och dricker.. Inte så himla vanligt nu för tiden. Men vadfan, jag vill inte ha nykterist stämpeln! ;b En 3 liters by the river fixat, så jag har så jag klarar mig. Men nej, nu börjar klockan ticka iväg. Det blir pizza med Sofia när jag väl har gjort mig iordning. Pizza är gott.. Eller får det bli en sallad kanske? Hmm... Det märks, vad suget säger just då.

Men nu ska jag börja få ihop detta och leta fram kläder. Ni får ha en bra kväll folket. Vi får väl se om jag hinner lägga ut en bild på kvällens outfit eller inte. Det spörs helt enkelt! Kram Kram Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0