Onsdag

Hej alla barn, nu är det barnprogram.. Nej, jag skoja.
Jag är hemma på lunch just nu, ska snart dra mig iväg mot Karlskoga för att lämna lite grejer, lämna in min telefon och antagligen ta donken. Gottigt värre alltså! Jag hatar sony ericsson telefoner, men ändåså älskar jag dom. Jag gillar inte NOKIA, samsung mm. Jag har SE som favoriter.. Får se om jag letar en en ny igen kanske? Den jag köpte sist var fan ännu sämre.

Nej, nu ska jag och mamma hänta upp S för hon ska med till Kga. Sen blir det, och vara hemma hela kvällen.. Bara ta det lugnt och se vad som händer liksom. Om det ska bli så som jag hoppas på kanske? Det märks vad som sägs och så. Ha en bra dag. Puss



Kommentarer
Postat av: carolin

det står faktist att , det vet jag ju inte.. men men :)

2009-10-28 @ 20:05:05
URL: http://carrrrru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0