Sådär, lite lugnare

Nu är det lite lugnare här. Vi har stressat som fan för att vi ska bli klara i tid. Mamma började redan efter lunch hon. Men nu så är det lite lugnare, några små saker kvar bara. *pustar ut!* Tårta (coco pops), skolbröd, kladdkaka, (vanliga) bullar har vi bakat. Jag har städat och gjort rent i mitt rum lite, dammsugit huset och sen gjorde jag fint åt Foppa. Han måste ju också ha det fint! Och nu fattas bara en fräsch Sara och en varm och lugn dusch..

Men jaani gott folk, jag har ingenting att göra just nu. Funderar på att ta mig en tur med bilen, eller om jag får med mig någon ut. Eller några kanske? Tihi det märks. Får väl se vad de har lust med, annars tar jag mig en tur själv. Det går det med..
 Men jag har inte hört något speciellt om ikväll, och vart jag ska sova. Jag hör väl av mig strax innan 22.00 så får vi se. Och min pappa sa till mig att jag får vara ledig imorgon. Tack pappsen, du är bäst! Så jag hoppas på en fet och härlig frukost på sängen imorgon av min älskade (om jag sover där) eller av min familj!

Men vi får väl se om vi hörs något mer idag, om jag får tillgång till dator eller om jag får för tråkigt dvs. Annars så hörs vi imorgon såklart. Ha en bra kväll, och glöm inte skicka grattis sms till mig imorgon eller ringa och säga grattis! Kram.



Kommentarer
Postat av: carruuu

erkänn ni baka skolbrön bara för att du vet att jag älskar det?:D:D:D:D::D:D:D ahhaha <3 & laddkaka. jag kommer när fikat börjar :D:D:D:D:D första parket! jag kommer dirr. i be there! moahhahaha. :D:D:D:D::D:D:D:D:D ps. du fyller ju snart år ;) om ca 20 minuter ;D naaaaaaaaaajs ;D love you <3

2009-10-06 @ 23:36:17
URL: http://carrrrru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0