Sådärja

Jag har hunnit med det mesta utav det som jag skulle göra iallafall, tur var väl det. Jag har hunnit med att;
1. Städa och tvätta min bil (som en viss person skulle göra, men ej gjort)
2. Tvätta kläder. Jag har tvätten i tvättmaskinen, ska sanrt hängas upp.
3. Städa rummet
4. Byta sängkläder? (om jag hittar nå passande). Men det behövdes inte! :D
5. sist men inte minst äta mammas cocopops-tårta.
Men äta tårtan ska jag göra om en liten stund, har hunnit duschat.. Så jag kommer ta med mig tårtbiten och sätta mig framför tvn och chilla lite. Sen 19.30 så är det tv dags på tv400, det var längesen man såg den filmen så jag är bra sugen på att se den. Sen får vi se vem som kommer, och om det är någon som kommer. E kanske skulle komma hit och joina mig, skoj skoj. Längesen liksom!


Nej, nu börjar jag bli mer och mer sugen på den dära cocopopstårtan! Så på med kläderna och slita fram tårtan ur kylskåpet och traska in till vardagsrummet. Sen då? Ut kanske med E raring? ;b Det spööööööörs.. Ha en bra kväll, pussva.


blondie is back, soon very soon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0