Sent? Verkligen!

Kom hem nyss, så min säng är väldigt efterlängtad. Säng = Sova = Underbart!

Men kvällen började med Vican och Patricia, och bastumys.. Sen blev det utgång och vi härjade bött! Sen släppte jag av Patricia, och hämtade upp Anna & Sofia.. Och när vi väl skulle hämta Sofia så hoppade Tolan ut (Vican) och drog hem. Så jag fick med mig 2 andra miffon, och lika kul för det hade jag. Tack tjejer, tack för en grym kväll. Och tack, skönt att man kan umgås igen.. Grymt kul var det! :) Bilder från kvällen kommer väl imorgon (idag, jag har inte sovit än!) antar jag, när jag har orken att lägga ut skiten.

Nej, nu blir det film och sängen. Tack igen för en förgylld kväll.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0