2 år

Idag firar jag och min prins 2 hela år. Fyfan, tiden rinner ju förbi fort som satan. Kan man inte stanna den lite, så man får hinna med?
 Men vad mer kan man säga om idag? Jag skrev det mesta igår om vad som skulle hända idag. Kan sammanfatta lite kort och gott om vad som händer ni som inte läste gårdagens inlägg. Jo, jag och Patrik har varit tillsammans i 2 år idag. Får 2 år sen skrev han till mig på msn (ja, msn!) "Patrik säger: Nu har mitt hjärta slagit en längre stund för en speciell person, för varje dag som går vill jag bara träffa henne mer.. Så nu ska jag ta steget närmre, så vill du bli min tjej? (F)" Visst var han bra go och söt när han skrev det? Skrev precis sådär, har kvar texten så det är därför jag vet exakt hur det ska stå. Men jag tycke iallafall att han var urgullig när han skrev det, spola tillbaka tiden så man kan få känna åter igen på att vara "Nykär".. tack! Nejdå, det är helt okej nu med faktist. Pirrar fortfarande i kroppen när jag ska träffa honom! Jag blir så glaaaad. Men vi tar ett steg frammåt i livet tillsammans, och det känns skönt att få göra det med någon. Men ikväll så skulle vi iväg på bio, och förhoppningsvis äta god mat också. Sen så är jag grymt nervös på vad jag kommer få av han i 2 års present! Jag har redan beställt mitt, fast det kommer nästa vecka tror jag.. Men bättre sent än aldrig. Så efter jobbet kommer jag åka hem och duscha, och göra mig snygg så han gillar det. Jag gör det för hans skull! Och för min, kul att klä upp sig ibland.


    
  
För det är ingen vanlig dag, för det är min och hjärtats 2 års-dag
Hurra Hurra Hurra!


Men nu måste jag jobba, få ihop lite cash! Vem gillar inte en feting lön på kontot sen? Finns någ ingen som inte gillar det. Kan lägga ut lite bilder på my outfit för er som är intresserade sen innan det ör dags att åka iväg. Men nu ska jag dra, tjofräs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0