Godkväll

Ni såg att jag bloggade om att vi höll på med en tvbänk? Ja, den är inte klar än, blir klar senare antar jag. Eller jag hoppas på det iallafall. Ska fortsätta med den imorgon när vi har vaknat och är pigga och glada! :)

Men ikväll så är det utgång som gäller. Ska bli superkul hoppas jag på. Ska få med mig den finaste Patricia, och sen tro jag Patric skulle vara med. Han krånglar fram coh tillbaka... Som alla andra killar! ;b Men ska snart hämta dom i knuthöjden, och sen får jag börja skåla! Fan, taggad som bara fan... =D Kameran blir med, såklart. Ska försöka ta massa bilder! :) 


 
Såhär söt är jag ikväll föresten, håller ni med?


Men nu ska jag väl ringa till dom dära syskonen Normark och kolla vad fan de håller på med. De är inte direkt de snabbaste, kanske släkt med nån/några andra jag känner? Hahahaha!
Ha en bra kväll, vi ses ute antar jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0