Godkväll

Sitter nu här igen. Kvällen blev inte som tänkt, men det blev lyckat iallafall. Blev ut med E & J, och vi hade kul åtminstone hela tiden. Mycket prat, och mycket skratt! (: Det är så det ska vara. Träffade yttligare en söt liten tös ute, vid namn Emilia. Som var ute och tog sig en sväng med sin traktor. Nu är det farligt på vägarna, så ni vet.

Men nu ska jag väl lägga upp lite länkar på nya bloggen, så jag hoppas att det blir bra. Sedan blir det nog så att jag slår på en film, och sedan lägga mig hade jag tänkt. Jag ska upp 06.30 imorgon för att hämta grejer åt pappa i Karlskoga (som ni redan vet!). Får ta Rambo med mig som sällskap! ;b Han är iaf söt! Hihihihi.. Hmm, bäst att börja nu innan det blir för sent.

Sov gott ni andra.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0