Godmorgon Tisdag

Jag är väldig väldigt väldigt trött just nu, mina ögon vill inte vara vakna.. Men jag får faktist cash, mycket cash om jag jobbar. Och sen så är jag trött på allt annat som är runt omkring också. Förstår absolut inte hur man orkar. Knappt jag orkar, hur ska det då gå? Jag som tål bra mycket, men det är fan så mycket som knäcker en. Men jag orkar en stund till.. Om du lägger ner och börjar beté dig normalt, så gör jag det. Hur svårt kan det vara liksom? Äsch, skitsamma.. Jag får väl "ge upp" som vanligt. Just nod and smile baby, nod and smile.


Men idag så har jag väl inte så värst mycket planerat. Förutom att jag ska jobba idag, sen när klockan närmar sig 16.00 så är det dags att sluta. Tror min farfar fyller år idag också, så vi ska nog dit på kalas. Sen blir det hem, och se vad klockan blir. Kanske drar till lägenheten och är där ikväll :) Det beror på vad som sägs och vad som hinns med. Men lite mys kanske hinns med min älskade? :) Jag älskar dig. Men nu ska jag faktist försöka dra mig mot jobbet.

Nu vet ni min dag, och om det är något ni vill så vet ni vart ni kan nå mig.
Ha en bra sådan dag, för det ska jag försöka ha.
Pussva.



Du betyder mycket sötnos,
du är guuld värd! <3



Kommentarer
Postat av: carruuu

sv; hur?

2009-09-22 @ 14:50:39
URL: http://carrrrru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0