Hmm..

Ni såg ju förut att vi bowlade och jag sa att jag skulle försöka vinna någon serie.. Men tyvärr så gick det inte alls så bra som jag trodde att det skulle göra. Vann inte en serie, och vi spelade 3 st. Han hade bra tur idag och fick många så kallade "strike". Fan kan han ha sådan tur jämt?

Men dagen har varit helt okej.. Städade lite här i lägenheten, sen blev det bowling, sen efter det så åkte jag hem till mor och far och städade mitt rum där. Sen gick jag och Rambo ut på en promenad och mötte Victoria som sedan följde med hem till mig för att se på filmen step up 2. Den är ju bara så braaaaaaa! Tog också i akt att leka med Rambo, han blev superglad. Men det känns så träligt att åka ifrån han nu för tiden.. Känns som om jag aldrig är hemma längre.. Jag tror det är nog mer jag som är fäst vid han, än vad han är fäst vid mig. Usch, får se hur det kommer gå framöver då.

Men nu ska jag väl läsa lite i forumet på helgon.net för att det har kommit tillbaka. Det brukar finnas massa kul, och det finns verkligen folk till allt. Fantasier, önskningar.. Kan lova att det är grymt kul att läsa det. Sen blir det tvn med älskling, han tittar för fullt på färjan 3. Jag tittar lite då och då, för det är lite kul att se på. Men det finns faktist bättre saker att se på, eller att göra.

Ha en bra kväll.
Pussa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0