Onsdag

Och har jobbat idag med, känns gött. Få lite peeeeeeengar!
Men idag så har jag faktist tänkt att ta med Anna och Kita ut i skogen och släppa hunderna, men muppen Anna svarar inte ;b Så jag får ta mig en liten sväng med Rambo själv, får ta kvarteret. Det är så tråkigt att åka ut i skogen själv och släppa han, för tänkt om man är vilse.. VIPS liksom så har man ingen att prata med, eller ta kontakt med. Så mina tankar och planer om tärffa A och K, blev inge. Hon svarr inte och jag har bara kanske tid ikväll..

Jag trodde det skulle bli promenad, men nu är jag lite stressad faktist. Om jag skulle hinna med det så skulle tiden bli tajt. Fick ett sms av Patrik precis när jag slutade om jag ville med och åka gokart med hans mammas jobb om det fanns plats. Så hans mamma skulle höra efter om det fanns plats, om det finns så blir jag med. Det är grymt kul att åka! Så, Patrik.. Bli inte sur när jag kommer köra förbi dig. (OM DET FINNS PLATS ATT BLIR MED ALLTSÅ!) Ett tips är att ta med näsduken.. Hihihihi.. Men kan informera senare hur det blev och så. OM jag inte hinner eller något, så har vi nog åkt iväg.. Åker väl vid 6 tiden om det fanns plats och så..


Men just jävlar, beställde en sak på internet till min älskling som 2 års present. (Ja, 2 år.. Redan.. Tiden springer faktist iväg! Känns som om vi blev tillsammans för några månader sen) Jag är grymt nervös på vad han kommer tycka om den.. Jag skulle iallafall tycka om den massa, eller iofs.. Det gör jag redan nu ;p Om han inte vill ha den, så kan jag väl behålla den själv! hahaha.. Vi firar liksom 2 år på fredag, så vi har tänkt att åka in till Örebro och gå på bio och äta någon god mat. Har liksom 2 gratis biljetter som behövs göras slut på. Men vi skulle nog kanske bestämma vilken bio vi ska kolla på isf sen ikväll när vi/han kommer hem beroende på om jag fick plats eller inte..

Så jag räknar mina dagar för fullt..
* 2 dagar kvar till min och Patriks 2 års dag. (Fan vad tiden går fort!)
* 21 dagar kvar tills min födelsedag. 19 år, inte så mycket att fira. Men jag blir iallafall äldre! :)

Vi hörs senare, puss hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0