Söndagkväll

Trodde det skulle bli massa mys, men så blev inte fallet. Blev att vara hemma istället, känner mig inte så jätte bra. Vet inte vad det kan vara.. Förkylning på gång kanske? Då är det bäst att hålla sig hemma, så man inte smittar ner karlfan. Så han kan sköta sitt jobb.

Men guess what?! Vart dagen som jag hade tänkt? Nej, inte direkt. Det blev Örebro och bio med Vican och Emelie istället. Väldigt mysigt var det, vi kollade på G-Force. Kanonkul film, asbra film. Det blec chill i Örebro ett tag, bra gött och kul. Sen blev det hem till mig och se på Bring it on (en utav dom) för att det spöregnade ute.. Tror det regnar lite fortfarande. Vart fan tog solen vägen?


Men nu så ska jag väl sätta mig framför tvn, eller slå på en film för att fördriva tiden med. Vad kan man annars göra förutom sova? Men jag är inte direkt trött.. Så något bra får det bli. Är ledig imorgon också, bra gött. Ska till sjukstugan, grymt nervös! ;S Men måste få det gjort någon gång vadfan. Men jaja, nu ropar mamma och vill något. Sedan blir det TVn, och mys med Rambo. Sov gott! (: Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0