Tisdag

Jag känner att jag uppdaterar väldigt dåligt, ungefär ett inlägg per dag. Inte likt mig! Men jag har knappt tid nu förtiden.. Har så mycket att göra, eller jag gör saker hela tiden. Det är inte ofta som jag inte har något att göra. Jag brukar vara påhittig om att hitta på saker, och så självklart; jag har svårt att vara still för länge

Men min dag har varit; Min morgon började med att det var någon som ringde hem till lägenheten kl 07.45 och väckte mig. Kunde inte somna om sen, så jag la mig bakom P igen och kramades. Sen blev det upp och käka frulle, och P låg självklart kvar och sov som en gris..!

Men mina första jobbtimmar började med en trip till Karlskoga för att lämna grejer och hämta grejer åt jobbet. Hade med min sällskap också, lilla Rambo och Tolan.. Blev ett besök på donken, sedan hem.. Hämta ett motorblock efter vägen också som jag ska plana 0.5 mm tydligen. Eller om pappa gör det, vi får se fick jag till svar av pappa.  

Men snart så kommer det ringa en gubbe till mig som ska komma och kolla på min telefon som ligger på blocket och väntar på att bli köpt. Så vi får hoppas gubben blir nöjd, när han väl kommer. OM han väl kommer.. Så jag ska börja klä på mig, och sen försöka kolla på telefonen lite och lägga in den i kartongen lite fint. När den dära gubben har varit här, så ska jag nog dra mig utåt en sväng. Själv, eller med någon.. Det vet jag inte än, och sen får jag reda på snart om jag ska till lägenheten igen eller inte. Skulle höra av sig innan 18.00 för mer information om det. Så jag väntar, väntar och väntar. Sen får vi se vart det blir att sova.. Jag har inga större förhoppningar, för då kommer jag blí besviken om det inte inträffar. Så, vi får se om vi hörs något mer idag. Annars så finns det en dag imorgon!

You know you love me - XOXO.




Sakna... Massor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0