Tjenalong, plingplong

Ni som inte fattar är att jag har bytt adress, fast det är samma design och det kommer vara likadant igen. Men så dumma hoppas jag att inte inte är som inte fattar. Haha. Alltså, detta är den nya adressen!

Jag har faktist hunnit varit ute med Rambol en långpromenad, det var  bra gött. Men jag ska väl iallafall börja med att jag snart ska ut en sväng, sedan så ska jag väl umgås med en kompis om det inte blir för sent. Det är ju idol på tvn ikväll! Woooow! Sen får vi se vart jag hamnar ikväll.. Har inte riktigt besämt mig än vart jag ska sova, men lutar nog att sova hos mor och far. Ska som sagt upp bra tidigt imorgon för att dra till Karlskoga och hämta grejer. Sen så får jag sluta i bra tid iallafall.. Great!

Nu ska jag nog kolla läget vad folket i Hällefors gör ikväll.
Vad gör du?



(Ni som inte hänger med i svängarna kan gå tillbaka och besöka/läsa min gamla blogg; HÄR)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0