Torsdag

Hmm, har inte blivit ett enda inlägg för dagen. Dålig stil av mig, väldigt! Men får väl ta och sammanfatta lite om gårdagen och om idag, och självklart om morgondagen då.

Gårdagen blev gokart, och jag kom faktist inte sist! Grymt stolt är jag.. Men min karl vann, så gissa om han är mer än mallig nu för att han fick första platsen? Jaaa, grymt! Förvånar mig inte om lappen sitter på kylskåpet när jag kommer dit igen. Då kommer den ligga i papperskorgen så fort som det går.. När vi hade kommit till Ghn för att byta till våran bil och för att åka hem så ser vi att det bara är 4+ ute! Fan, tiden går fort och det börjar märkas att det är höst. Herregud, tiden går ju oerhört fort! Men iofs, snart fyller jag år! :D Och när bilen närmade sig parkeringen och när vi var hemma så blev det mat, JAG lagade faktist. Sen blev det sova i ltid, det var härligt. Iallafall att få mysa bredvid min karl.. I loooove it.

Och idag har jag jobbat, börjar snart bli klar med det jag håller på med. Blir skönt, börja på något nytt. Börjar tröttna på det jag håller på med. Sen blev det hem, och duscha lite. Jag och älskling bestämde bio också, det blev "The Ugly Truth".. Den verkar grymt bra iallafall, så jag hoppas på något skitbra eftersom det är en "speciell" dag imorgon. Sen blev det hem till C och umgås med henne, sen drog vi ut och hittade V efter vägen. Hon är duktig, hon motionerar iallafall. Borde jag med göra, lite mer alltså. Just ja, jag tog en feting promenad med Ronja, Rambo, Zorro, Anders och mammsen tidigare idag. Grymt skönt, så jag är helt slut nu. Nu sitter jag och kollarpå filmen Ironman som får på canal+. Filmen är grymt bra, har redan sett den. Så ni som har canal+ kanalerna kan ju se på Ironman, för den är asbra! Sen blir det sängen och gosa lite med min andra söta älskling, som ställer upp oavsett väder och vind.. Och det är - Rambo, kanske sova tidigare om jag inte orkar kolla på hela filmen..

Sen så måste jag berätta lite om imorgon. Jo, det är så att jag och Patrik firar 2 år imorgon.. Jag hoppas på en underbar mysdag/kväll.. Eller hjärtat jobbar till 14.00 så vi får väl se hur glad och så han är när han slutat och så. Så på eftermiddagen vid 17.00 ungefär så drar vi till Örebro för att gå på bio, The Ugly Truth som jag sa tidigare. Men innan det hoppas jag på att vi hinner ta något att äta också, hoppas inte på donken bara. (Yey, so romantic). Men nicka och le, jag ska iallafall vara superglad imorgon.. Så hoppas han också är det, annars kommer jag göra honom glad! :) Så, jag kommer hoppas på det bästa.. Men om jag tänker efter så hoppas jag inte på för mycket. Kommer bli grymt besviken om det inte blir som jag hoppas på.


Nej, nu ska jag faktist se på filmen. Försöka komma på bättre tankar, blev ganska deprimerad nu. Så, ha en bra kväll och sov gott ni alla. Shaooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0