Torsdag

Och morgonen var oroligt!
Patirk kommer hem 6 imorse, och river upp dörren (låter det som) och jag blir bra rädd och hoppa upp ur sängen och nö-glor på han. Som om jag aldrig hade sett människan förut! Sen slänger jag huvudet på kudden och det slår mig att hjärtat är hemma. Hahaha.. Sen så blev det jobb, i några timmar. För vid 13.00 var jag hos anlida och fick massage och ansiktsbehandling/massage också. Så nu mår jag som en prinsessa, mår underbart!

Så nu sa jag ta en promenad med Rambo, sedan dra till karlskoga.
Dagens mål; Router, äta mat (MC) och handla mat till lägenheten.


Sen hoppas jag att älskling blir klar med hyllorna, så det börjar se bra ut nångång där! :)
Adios amigos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0