Ojdå.

Inte bloggat alls, dålig stil Sara.
Men jag kan berätta om igår då.. Jag fick telejobbet, och har redan fått tider om när och så. Skönt, få lite extra cash lilsom! (: Sen så ska jag försöka få jobba dubbelt.. Ska se om jag kan få eftermiddagar på Delmat, de sa ju att jag låg bra till när jag ringde och kollade hur det gick och så. Om de inte kan acceptera det, så är det som det är. Men då har jag iallafall ett jobb att klara mig på! :) Så jag är faktist glad för det. Puss på't.

Men idag så känns det som att jag har ränt lite överallt. Först fiket i ghn med Patrik, sen hem till familjen Gustavsson, sen fiket igen med Emlan. Sen blev det fixa lite småsaker, och sedan promenad med Emlan runt gäddsjön! :) Sen åtke vi till Silvergruvan för att hälsa på R, och sen Ica och nu är jag äntligen hemma. Ska samla ihop lite krafter och sedan iväg på träning. Ikväll är det ett kul pass, det gillas! :) Sen så blir det tvn och gosaker.. Det är faktist en bra film ikväll - I walk to remember. Så gråtas till filmen kommer det nog göra.

Nej nu ska jag se vad som finns att äta, börjar bli hungrig! :) Peace Out! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0