Annan sketen Tisdag

Men ja, självklart så ska det regna. Men jag tycker det är mysigt med regn..!
Igår så blev det andra planer. Åkte till knuthöjden och va där hela eftermiddagen, Patricia gav mig arbete. Sen red vi en sväng! Och då va hennes mammi med och red, kul hade vi. Fast min kuse va lite smågrinig. PMS kanske? ;p

Men idag så kom jag på en sak. Jag hade ju glömt tagit upp passagerar fönstret på min bil, så det va lite blött i bilen.. Fyfan! Men lite tur ändå, det va ju ingen pool i bilen. (Y)
Och idag blir det en Örebro resa, får se om Eve blir med eller inte. Hon va inte så kry =/ Men i Örebro ska jag iallafall hämta upp Emilia och sedan ska vi dra och shoppa lite på IKEA. Eller hon ska iallafall, vad jag ska handla får vi se. Något hittar man alltid där!! :) Men innan det så ska jag få i mig något att äta, och sedan åka på möte kl. 13. Sen börjar resan.. Och då får sara köra "v-sjuttin"! ;) Bruum  bruuumm!! Tjofräs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0