Im back!

Är äntligen tillbaka från våran lilla "mini-semester".
Det har faktist varit bättre än jag trodde, och det va ju bra! :) Haft det mysigt med min goding! <3 Men resan hem va fasiken ett helvete! Trodde aldrig att vi skulle komma hem, usch. Fan, man bara ville hem. Jag längtade så hårt efter duschen! Mitt hår kunde man ställa rakt upp nästan (fanns inge duschar där!) utan wax, spray, skum och allt sånt där hårsaker. Så det första jag gjorde imorse innan jobbet va att duscha! Och gud så skönt det va! RAWR! :D Men ja, sen blev det jobbet en sväng.. Och efter jobbet så va jag med Emilia och vi drog till Karlskoga en sväng för att småshoppa lite spontansaker. Jag hittade faktist en del, och riktigt nöjd med det med! (: Så jag får nog börja rensa lite saker snart, börjar bli fullt hemma ju ;p Småhandlar hela tiden, men så kan man göra när man har pengar!! :)

Men nu ska jag umgås med Patroosan, och sen ska jag ta kvällen lite tidigare.. Får ju lov att jobba extra resterande av veckan. Inte så kul, men pengar vadfan och det är bra och ha!! :)
Nej, ska jag åka och hämta min lilla köna! Pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0