Torsdag..

Ujuj, seg jag va imorse när klockan ringde.. Eller vänta, den ringde ju inte ens! Jag vaknade före. Morgonpigg jag har blivit då. Men jag har börjat sovit dåligt också, undra vad det kan bero på? :/ Så jag kan vakna för det lilla minsta ljud liksom... Fort jag hör någon gå i trappen så vaknar jag (på nätterna/mornarna). Borde nog skaffa öronproppar och ha i på nätterna.
Men idag så har jag fixat lite, eller jag ska fixa lite småsaker. Jag har faktist diskat (FAST det är patriks"diskvecka", och han gör ju självklart inge...) bort lite glas. Så resten får han ta, han får sköta det där. Annars kommer jag strejka och inte ens städa! Rätt ska vara rätt, inge lathet här inte! Karljävel, så j*vla lat eller rättare sagt - bekväm.. :b Men iallafall, jag ska duscha och fixa mig iordning. För sen i eftermiddag drar jag, mor och far till Örebro för att hämta bror. Och samtidigt så passar vi (jag!) på att leta efter en ny jacka. Behöver en lite mer finjacka, har ingen. Och nya skor/stövlar.. Rensade min garderob med ytterkläder+skor för några dagar sen. Vid 20.00 kommer bror med tåget till Öret, och när han har satt sig i bilen så ska vi väl bege oss hemmåt hoppas jag. Om inte klockan blir alldeles för mycket så ska det hinnas se klart på SATC2 med Trisan <3. Men vi får väl se sen, det är ju långt kvar tills dess :)

Men nu måste jag få i mig något att äta, sedan duscha.
Sen börjar klockan ticka iväg mot resan till Karlskoga, sen Örebro.
Ha en bra dag, tills vidare ;p Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0