Tisdag

Jag måste erkänna att det va jävligt skönt att få ladda om batterierna på nytt. Va ledig, och fick sova.. Men inte ordentlige, fick en liten myskompis imorse. Rambo sötnöten kom ju. Sen i efter lunchen drog jag och mamma till Karlstad för att hämta lite saker åt pappa som han ska ha till jobbet! (: Så ja liten road-trip med mamma är alltid kul! :) Pratade och pratade, mycket trevligt. Men sen blev det åka på en fika-paus hos mormor när vi kom till civilisationen. Sen blev det tacomys med Fredrika! :) Men innan det så fixade jag hit min stationära datorn, så nu har jag min stationära dator kopplat till tvn, så jag har tvn som dataskärm! :) Lånade pappas sladd, men ska lämna tillbaka den sen när jag får en egen. Måste bara köpa en! ;D
Men strax så kommer min goding hit, och vi ska väl se på tvn och mysa. Eller jag ska iallafall se på tvn, han ska väl sova :p En del som går upp mitt i nätterna och jobbar, hmm.. Själv så börjar jag 7 imorrn bitti! :) SÅ jag ska väl försöka sova i tid jag med, jag somnade ju när vi åkte hem från Karlstad idag.. Inte bra! :)

Men snart är det ju nyår, och jag vet inte riktigt vad som händer. Är bra jävla fetsugen på en nyårskryssning. Eller tror jag ska vara med J då, tror vi skulle åka iväg nånstans eller nå. Äsch, jag vet inte riktigt! ;P Lutar väl åt det iaf! :) Tihihi! Jag ska också hitta en ny design, eller om någon vill göra någon åt mig? ;p Men nu så ska jag väl försöka publicera denna skit, och invänta raaaringen!!! :) HA en bra kväll, och sov gott ni andra som ska lägg er. Jag ska iallfall se på 5an mellan 21.00-22.25! Godnatt! :):)


"ICA MUNKEN KÅT, ICA MUNKEN KÅT!!"


Kommentarer
Postat av: evelina

sara har gått och skaffat karl ;) grattis :)

2010-12-15 @ 08:42:13
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0