Hej Fredag!

Fyfan vad underbart. Detta har jag längtat efter!! (:

Men hejsan.
Sitter nu hos mor och far, ska få något att äta snart. Men imorse (svin tidigt) så åkte älskling tillbaka dit han va igår. Vad han gör där och vart han är talar jag inte om här på bloggen. Men jag kan tala om att jag saknar han massor redan. Allt kommer gå bra, det kommer gå asbra älskling. Du va nervös imorse när du kom och kramade mig, och nu är jag är nervös åt dig jag också!! Men vi ses imorgon eftermiddag när du kommer hem. Fan vad jag toksaknar dig redan :/


Men för att förgylla dagarna utan min älskling så kommer jag vara hemma hos min mor och far och Rambo, äta godmat och ska jag nog ta ett varmt bad! :) Koppla av lite, för jag är fan orolig och nervös somfan. Sen tror jag det till pizza ikväll med the family också.. Mycket gott! Och sen så slutar nog kvällen med att umgås med min kära Emilia baby, och vad vi ska göra är ingen som vet riktigt. Något blir det alltid, det gillar jag. Vem gillar inte att umgås med sina vänner? E, i love you!

Men nu så blir det mat, och sedan blir det nog bada också. Ska lägga ut bilder från förra helgen också. Har nästan fått alla bilder från folket nu. Men det kan jag tala om sen när jag har lagt ut bilderna.. Finns massor med kul bilder, jag lovar! ;) Hihihihihihi!
Men jag kanske återkommer när tiden finns,om om jag har lust. Puss





Kan man verkligen vara nervös, orolig och sakna någon samtidigt?
Det är en stor klump i magen? :/ Baby, it's gonna be okey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0