Inte långt kvar...

... till schlagerpartyt ikväll. Kommer bli massa skoj! Har taggat till med massa cider. Ska bara köra min bil till lägenheten senare, så får vi skjuts bort sen. Sen kan jag få börja dricka. Jag ska tvinga min karl att köra oss (mig och milan). Han ska ju ändåså jobba natt, så han kan gött köra dit iallafall. Men jag är grymt sugen på mina cider nu redan.. Men annars så blir det tacos med min älskling och familj + milan ikväll. Gott Gott Gott!

Så... Tacos med älskling, familjen och Emilia. Kan det börja bättre eller? Nej precis! Ha en bra kväll, min kommer nog bli superbra! Puss och kram.







Jag älskar er, så otroligt mycket.


Kommentarer
Postat av: E

Jag som trodde JAG var din älskling???

2010-02-08 @ 12:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0