Lunch snart

Dags för lunch snart hos mor och far. Mycket gott!

Men älskling hörde av sig nyss, han har svintråkigt när han bara får vänta vänta vänta och vänta. Men det kommer gå bra. Bättre sent än aldrig?


Men efter maten ska jag unna mig med en bra film, sen ikväll ska jag nog träna. Eller jag ska träna, igen med Evelina. Jag tror hon har fastnat för det där, eller hur tjejen? ;) Sen får vi väl se vart jag sover och om Patrik kommer hem. Om han kommer hem ikväll, så klart jag sover hemma. Om inte så sover jag nog hos mor och far, tror jag? Vi får väl se. Dagen har just börjat! Arrivederci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0