Tja Lördag!

Sitter hyfsad nyvaken och pigg. Har också ätit mig lite frukost (ett tag sen). Sen har jag faktist varit duktig att göra rent i ugnen, FAST det är Patriks städvecka. "Kärring-göra" enligt han.
Men dagen består iallafall av att kl 12.00 ska jag och älskling äta mat hos mormor och morfar.. Sen så blir det hem inann 14.00 för att då kommer Patriks farmor hit och ska få sig lite fika. (Fira Patrik med andra ord). Men sen får vi se när det blir 4hjuling. Patrik ska kanske bli med, men han skulle bestämma sig efter vi har ätit. Så om han inte ska med så blir det 4hjuling så fort som möjligt! (: Skoj Skoj Skoj!

Men kvällen vet jag inte hur det blir än. Blir kanske schlagerparty at the runqvist place? Blev ju bjuden dit förut. Vi får väl se annars, vad dagen och kvällen har att erbjuda. Men nu så ska jag nog fixa lite småsaker innan det är dags att åka till mormor. Magen börjar dra ihop sig och är hungrig. Ha en bra dags, tills vidare. Puss!


En goding, en sköning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0