Söndag, igen

Hmm, helgen är redan slut och jag är inte värst taggad på att jobba just nu. Vill bara få sova ut, i flera dagar.. Sen kan jag jobba i ngåra dagar :b Men kan får ju inte allt här i livet, som vissa tror.

Men idag så har jag hunnit med lite saker faktist. Först vaknade jag 12.00 svintrött.. (är lika trött nu) .. Drog hem till mamma, men de skulle de mormor och morfar, så jag följde med dit. Sen drog jag till Miilan och där va Rambo med! :b Han tyckte det va jätteskoj! :D Sen så blev det mat i ghn igen, fast med familjen Gustavsson :b Pizza blev det, och det smakade bra. Sen träffade jag Tolan en snabbsväng, och hon berättade hur hennes kväll sluta. Fan vad jag jag blir, jag håller tummarna för dig sweet! :D Och sen så är jag hemma i lägenheten. sSka kolla tv en stund, sedan lägga mig. Arbete imorgon, för de som har ett jobb.

Sååå, tvn en stund sedan sova (sova ensam, älsk jobbar ju.. Men sista natten som tur är! =D). Imorgon är det back to reality again. Sweet dreams (: Godkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0