Juli Månad

Godförmiddag.
Har nyss klevit upp ur sängen, eller nyss och nyss. Det va ett tag sen.. Jag undrar fortfarande varför jag är så jävla trött på möra för? Det måste vara för att jag inte jobbar något just nu! :O Vad skulle det annara vara? (:
Men min dag börjas med att jag ska diska strax, har redan hällt i vatten i diskhon. Sen blir det en sväng till mor och far (om jag inte tar det i eftermiddag), och sen ska jag hem igen och laga mat. Idag blir det en av mina favorit rätter.. Kokt potatis, fisk i ugnen och gräddfil! Gud, vattnas i munnen på mig redan ;b Sen ska jag ta en promenad med Evelina tror jag, och sen till Björnvägen igen. (Ja, jag ränner fram och tillbaka känns det som!) Och ikväll tror jag det skulle bli bio, men jag har inte hört något än. Får väl se om hon hör av sig! :) Så hör av dig gumman vadfan! :D Du vet vart du kan nå mig (:

Nej, nu ska jag försöka starta min diskning (och resterande av mitt arbete) innan klockan tickar iväg.
Peace and Love my lovers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0