- nionde juni tåvtusentio

Jag vet, dålig uppdatering!
Men har man inte tid eller har man inge att säga så måste man inte blogga, eller? (:

Jag är helt slut efter gårdagen, va på fotbollsträning och det var hyfsat kul att röra på bollen igen. Men laget/träningen i sig va kaos typ. Men jag kom hem, och la mig tidigt. Va helt slut! Och skavsår har jag också... Och på ett annorlunda ställa än hälen.. Ja, jag lyckas fanimej med det mesta.

Men idag är det den "stora" dagen för mig. Jag har tagit ledigt från jobbet för att jag ska in till Filipstad för att tattuera mig. Och vad jag ska göra är lite svårt att förklara. Men det är på ryggen som det ska bli iallafall, en stjärna i mitten och sen kommer det bli änglavingar som går ut på skulderbladen :P Det är finare än vad man kan förklara, så jag får lägga ut en bild när den är klar/när jag kommer hem istället. Det som gör mig nervös är att min kusin svimmade när han tattuerade sin på ryggen... Och det är bara jag som har körkort av dom som blir med som sällskap! Och som sällskap blir Victoria (hon ska också göra en tatto!) och Amanda! <3

Nejfan, nervositeten kommer sakta men säkert. Så jag måste göra
mig iordning det sista innan det är dags att åka iväg. C ya later fuckers.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0