fortfarande femtonde juni.

Dagen blev lite annorlunda som planerat.
Men jag va ju på "dejten" med Evelina, massa prat och skratt. Mycket kul! Måste fan umgås mer, dåligt med det hörru. Det måste bli skärpning med det där tycker jag! (:
Men efter det så skulle det egentligen bli fotbollsträning, men vi tycker att fotbollen är så jävla kalle anka-fotboll. Och det menas med att det inte är nå spel, inge pli på träningarna och verkar låta allt bara gå liksom. Inge roligt alls, det ska ju vara seriöst och det känns inte seriöst för fem öre!!! :/ Får starta upp ett eget lag! Och just ja, OM DET FINNS INTRESSE FÖR FOTBOLL FÖR DAMER/ÄLDRE SÅ HÖR AV ER! Nu försöker vi få tag på ett äldre damlag! (: Och nu tillbaka om dagen.. Det blev att gå stavgång med Jessica och Amanda istället, fick mer ut av det än en fotbollsträning ;p Sen körde jag på min träningsmaskin (: Lite extra skadar inte! (A) hahaha..

Men nu sitter jag och inväntar att min karl ska komma hem och vara lite social.
Sen ska jag sova, för jag är cptrött! Sova = love..
Sängen är faktist min bästa vän ibland ;p Men det är väldigt sällan.
Så, sovgott folket =) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0