tjugoandra juni.

Godförmiddag? Själv så har man varit uppe sen kl 5 imorse.. Och trött som ett svin är jag också! Talade i telefonen med Frida i fanimej i en timme! Kors vad förbannad hon va, men det va jag med så ;p Men jag har ocks börjat fått ont i magen, undra vad fanimej det kan vara då? Jag som aldrig har ont någonstans, eller klagar på något. Men nu får jag göra ett undantag och gnälla lite! Magjävel, vad fan är felet på dig? Äre stressmage kanske?
 Men idag så gick det bra fort att jobba, blev klara tidigt. Åkte hem, och nu slöar jag framför datorn. Skönt att få slappna av, känns som att jag har saker att göra hela tiden. Men jag ska snart göra lite mat för jag börjar är hungrig. Sen ta mig en promenad med min stora lilla varg som är livsfarlig! *rawr!* Nejrå, men världens sötaste iaf! :D Och sen, vad fan händer? :)
Men innan det så blir det betala lite räkningar och sortera lite papper som har hamnat här på skrivbordet.
 Wihuuuuuuuuuuuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0