tjugonionde juni.

Tja tjena hallå!
Har varit ganska fullt upp idag. Jag har varit i Storsand med Amanda, Frida och Patricia. Mycket trevligt att trisan har tid att bli med ibland, inte ofta =/ Fy dig tjejen, måste bli ändring på. Sen blev det DG's på en fika, och sedan tog jag mig ett bad hemma på Björnvägen. Bubbelbadkaret! Haha, nu blev ni lite avis eller hur? ;) Men sen bestämde vi oss för att vi skulla ha en filmkväll. Så det blev en myskväll med Amanda & Frida här hos mig. Film + Chips, dipp, godis och läsk.. Nyttigt eller vad?! HAHA =) Men mysigt va det. Och nyss kom jag hem från en lång cykeltur runt Hammar n med Manda! Och nu ska jag övertala min sambo att han ska massera mig innan han ska soooova! Låter som en bra idé, inte sant? :)

Men ja, som ni ser så lever jag iallafall och det blir bättre och bättre med tiden.
Sakta men säkert helt enkelt. Men jag återkommer när jag kan och har tid.
Sov gott ni alla, puss och kram.




Kommentarer
Postat av: amanda

ja det var det verkligen! :) vill ut igen och mysa mer hihi :) laaav ya!!! <333

2010-06-30 @ 02:03:47
URL: http://schuuuster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0