tjugotredje juni.

Hejdär.
Sitter nu hemma lite, och tar det lugnt. Sista arbetsdagen imorgon, sen blir det ledigt ett tag! Sen börjas det arbeta runt veckan 28/29. Gött, det luktar pengar redan! ;) Och pengar är bra, för till hösten/vintern så blir det nog en resa med min älskling.. Hans förslag ju! ;) <3
 Men har mest varit lite överallt idag känns det som, har även träffat Linda. Skoj hade vi, va ett tag sen man umgicks liksom (: Och sen blev det hem, blev en dusch samt så startade jag en tvätt. Skönt med lite rent nu till helgen! :) Och imorgon kommer släktingarna hit, för att fira midsommar som förr i tin ;b Fast kusse Tomas tar med sig vattenskotern och pappa har köpt en vattenring som vi kan leka med. Kommer bli en bra midsommar! :) På Fredag så samt Lördag så blir det godmat på dagen, då ska älskling följa med och äta. Han ska fanimej följa med och träffa min familj! :) Annars blire smisk på stjärtisen.. Och på kvällen får vi se vad vi gör, något kul blir det alltid. Men hoppas bara vädret håller i sig hela helgen, kul om vi kunde få en varm midsommar. Va ett tag sen!

Men vadfan, nu ska jag massera min blivande man så han orkar jobba. Sedan ta en bra position i soffan för att glo på tv innan det är läggdags. Ha en bra kväll, och sov gott.
Over n' out.



Kommentarer
Postat av: www.schuuuster.blogg.se

det var en väldigt dum fråga, sommaren är lång ;)

2010-06-23 @ 23:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0