Folk tröttnar aldrig

Nej, orkar inte lägga ner mer skit på sådant fjanteri. Håller man på så, så får man väl göra det. Problem kallas sådant, sök hjälp är ett tips från mig :) Men nog om det. Kvällen har spenderats hos sötaste F och pratat och chillat och så. Mycket kul! Nu är jag hemma, och ska umgås med min karl. Men han ska ju snart sova, för han jobbar ju ;p Ska nog lägga mig jag också, lägga mig i sängen och lösa korsord. Min nya grej, bra kul och bra hjärngymnastik! :) Så.... Dags att stänga ner datorn, och försöka få iordning lite här (: Sov gott. PEACE! *ger "fu" fingret(?)*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0