- dikt 2 + text -

"Du är den som kan få mig att le när jag vaknar
Du är den som kan få mig att känna riktig lycka under dagen
Du är den som kan få mig att le innan jag somnar
Du är den som får mig att tro och våga hoppas
Hoppas på att det blir du och jag för alltid <3"


Jag har aldrig riktigt berättat hur vi blev tillsammans jag och min pojkvän. Kan ta det lite snabbt innan träningen nurå.. Lite skumt sätt faktist. Och det va genom datorn och MSN. Tänk hur bra messenger kan vara ibland.. Jag har kvar texten, exakt så han skrev den dagen vi blev tillsammans. Den 18 September 2007 kl 15:18 (ja, tiden stod med också!) så skrev han exakt såhär: "Nu har mitt hjärta slagit en längre stund för en speciell person, för varje dag som går vill jag bara träffa henne mer.. Så nu ska jag ta steget närmre, så vill du bli min tjej? (F)" Seriöst, han kan faktist vara bra go! Och det är han, oavsett vilket humör han är på så är han världens bästa innerst inne! Patrik, 3 år snart... Jag älskar dig.. Och jag kommer aldrig sluta älska dig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0