tolfte maj tvåtusentio

Hejdär.
Gårdagen blev mycket motionera, duktig jag har blivit då (: Först en träning med F&S, sedan blev det en långpromenad med Jessica och Jims hund Lovis, tror det blev drygt en timme. Tiden gick för fort, och vi pratade och pratade. Kul hade vi iaf, tur va väl det och då gick ju tiden snabbare (:
 Idag har det också blivit ut en stund, har varit ute i krokborn med Jessie och Jim, och vovvarna. Hade med mig en extra hund, grannens faktist. Och de lekte och lekte och lekte. De trivdes ihop iaf, tur va väl det! :D Får bli fler gånger, eller vad säger ni "dubbel J"? ;) Hihihihi! :D
Men sen blev det fika hos Joakim, Jessie va också med dit. Jocke hade bakat en kladdkaka, lilla plutten (: Den smakade bra också, och den tog fort slut! Någon som va bra choklad-sugen, och det va inte jag eller Jocke.. Undra vem det då kan vara? ;b haha! Men jaja, ikväll så blir det grillat hemma hos mor och far, vet ej om Putte blir med. Men han är uiallafall bjuden på mat! Grisjäveln, när skulle han tacka nej till mat liksom? Hahaha! Men sen så vet jag inte vad som händer? Jag tror jag blev chaffis, inte riktigt säker men det spörs faktist. Men det verkar som det iaf, och då ska jag bara köra på min roliga karl.. Men som sagt, kvällen hinner ändras!

Men vadfan, nu har jag inte tid längre.
Måste bränna en skiva till kvällens roliga höjdpunkt - åka sjufårti turbo, raaaaawr!!
Goodbye fuckers (:


Älskar dig så otroligt mycket älskling, mer och mer för varje dag. 
Snart 3 långa år, fan vad tiden går fort.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Choklad är gott! Mumms, och det är Jims fel att jag blivit så tokig i det :)

2010-05-13 @ 17:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0