- lördag

Jag är helt slut efter jobbet! Fick några timmars sömn inatt, en talande tok bredvid mig, en skällande hundjävel hos grannen... Fick sova vid halv 2 tiden typ och gick upp 05.30! Hmm... Om jag är Trött?! NEHE!? Du måste skoja! Du tror väl inte att jag är trött? (:

Nu blir det mer städning och byta sängkläder mm, sen till mor och far för att bada bubbelbadkar!
Och sist men inte minst, blir det mat i Strömsdal!! ♥

Och sen blir det en hemmakväll tror jag, för ikväll ska jag fanimej få sova!
Ha en bra dag/kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0