Fredag

Hej Fredag!
Jag håller på och fixar och så med min nya leksak. Lite svårt är det faktist, men kul eftersom det är något nytt att pilla på (dumt det lät då).
NEJ det inte en Ihpone (ajfån tappade jag intresset för när jag väl skulle handla en) och inte en Galaxy!!

Men idag så ska jag nog bara a det lugnt.. Ska till mor och far och äta om en liten stund, sen så får vi se va det blir. Om de drar ut och fiskar eller vad de gör. Men jag tror det lutar åt hockey ikväll också, HIK har sin första premiär match och den kan man inte missa. Eller/Och så kanske vi drar ut till Mörttjärn ikväll och hälsar på innan Jonen åker hemn tillbaka till sin regering och civilisation. Men vi får väl se vad som passar..

Vi hörs! PUSSSSSS! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0