Ferrit!

Hej tja tjena!
Vid 10.00 ska jag till nå trälogt comminucare skit, en grej man går om man är arbetslös. Så nui ska jag berätta för dom att jag ska iväg på möta i eftermiddag! Mohahahaha!
Ja som sagt, i em ska jag iväg på möte. En arbets-intervju i Nora! Och får jag börja jobba, så är det nätter jag ska jobba. Och hur skönt är det inte att jobba nätter? Jaja, jag ska inte hoppas alldeles för mycket nu, då kanske jag blir besviken sen om det visar sig negativt. 

Men nu så ska jag äta upp frullen, och sedan dra iväg till communicare-skiten och se vad dom vill. 
Önska mig lycka till i eftermiddag. Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0