Söndag

Ännu en helg avklarad. 
I Fredags så blev det fira mamma. Jag och älskling bjöd dom på Strömsdal. Väldigt trevligt & mycket gott!
Igår så blev det lite mer firande, men släkt och grejer. Fick Tacos på Björnvägen.
Idag så skulle vi egentligen grilla hos mamma och pappa, men det blev inte så. Vi drog iväg oss till Örebro istället och åt mat och såg på bio. Lika bra och gött va det för det. Och nu ska vi spela bingo så jag får min förbannade bil. Förra veckan så va jag ett jävla nummer ifrån att vinna en förbannade biljävel. Ibland så hatar jag verkligen bingo, men ändå spelar jag för att det är spännande! :) Och som gäst i detta hushåll kommer Linda hit och spelar och umgås lite. En helt super bra avslut på denna kväll.

Och imorgon så ska jag gå på travers-kurs! Wiiiiie?!

Ha en bra dag, och lycka till för er som också spelar BL ikväll.


Förfest på bjurvägen 4, på fredag!??! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0